среда, 19 декабря 2012 г.

Модуль 3. Рефлексія

Сьогодні робота розпочалася з поділу групи на пари: кожен із нас мав змогу поділитися своїми власними міркуваннями щодо обраної теми та щодо теми свого колеги. Мені було приємно почути відгуки про тему мого проекту. Я зробила для себе деякі корисні висновки та врахувала зауваження. Зокрема, я зрозуміла, що при створенні проекту необхідно враховувати, що існує невід'ємний зв'язок між навчальним предметом та реальним життям.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
- визначення конкретних цілей дослідження;
- розвивати навички мислення 21 століття;
- розробити основні, ключові, тематичні та змістовні запитання до проекту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий